Rozwiązywanie sporów

W przypadku, gdy kupujący zgłasza zastrzeżenia lub pozostaje w sporze ze sprzedawcą, a sporu nie można rozwiązać polubownie, kupujący ma prawo wszcząć procedurę pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich.

CLICKSHOP DIGITAL d.o.o. nie uznaje żadnego podmiotu świadczącego usługi alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich za właściwy do rozpoznania sporów, które konsument może wszcząć na podstawie obowiązujących przepisów, o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących regulacji prawnych.

Niezależnie od powyższego, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich, kupujący może złożyć skargę również za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów.

Platforma ta jest dostępna dla wszystkich konsumentów mających miejsce zamieszkania na terytorium Unii Europejskiej, którzy chcą złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług nabytych przez internet.

Przed wszczęciem jakiegokolwiek formalnego postępowania kupujący jest proszony o uprzedni kontakt z obsługą klienta sprzedawcy w celu podjęcia próby polubownego wyjaśnienia i rozwiązania ewentualnego nieporozumienia.