Anulowanie zamówień i zwroty
Anulowanie zamówienia
Kupujący może bezpłatnie anulować zamówienie do chwili otrzymania powiadomienia o nadaniu zamówionego produktu. Żądanie anulowania należy przesłać drogą elektroniczną, nie później niż w terminie 2 godzin od momentu złożenia zamówienia.
W wiadomości należy wskazać tytuł „Anulowanie zamówienia” oraz podać imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia i nazwę produktu, a także adres kupującego.
Zamówień, które zostały już przekazane firmie dostawczej, nie można anulować. W takim przypadku kupujący może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy po otrzymaniu produktu.
Zwrot towaru i zwrot środków
Po otrzymaniu zwróconego produktu oraz po weryfikacji stanu towaru kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną o przyjęciu przesyłki oraz o decyzji dotyczącej uznania albo odmowy zwrotu środków.
W przypadku uznania zwrotu środki zostaną zwrócone nie później niż w terminie 14 dni, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy składaniu zamówienia. Jeżeli płatność nastąpiła za pobraniem, kupujący jest zobowiązany przekazać numer rachunku bankowego IBAN w celu dokonania zwrotu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu środków do czasu otrzymania zwracanego produktu lub do czasu przedstawienia przez kupującego dowodu nadania przesyłki zwrotnej.
Adres do zwrotu towaru
W celu uzyskania informacji o adresie do zwrotu towaru należy skontaktować się drogą elektroniczną.